Nabór na stanowisko referent ds wymiaru podatku

 


O G Ł O S Z E N I E


URZĄD MIEJSKI W ZWOLENIU


Plac Kochanowskiego 1


26-700 Zwoleń


 


OGŁASZA NABÓR


NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE


1.Nazwa stanowiska pracy:


Referent ds. wymiaru podatku – 1 etat (1/1)


2.Komórka organizacyjna:


Referat Finansowy –Urząd Miejski w Zwoleniu


3.Charakterystyka i cel pracy:


Realizacja zadań wynikających z zakresu czynności obowiązujących na danym stanowisku.


4.Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:


a)prowadzenie i aktualizacja ewidencji nieruchomości,


b)dokonywanie wymiaru podatku od nieruchomości,


c)przyjmowanie i weryfikacja deklaracji i wykazów nieruchomości od podatników,


d)przyjmowanie i rozpatrywanie podań i wniosków od podatników w sprawie odwołań od decyzji wymiarowych,


e)przyjmowanie i rozpatrywanie podań o udzielenie ulgi,w tym: umorzenia, odroczenia terminu płatności, rozłożenia na raty,


f)prowadzenie kontroli u podatników co do prawidłowości i rzetelności danych w złożonych deklaracjach,


g)prowadzenie kart gospodarstw z terenu miasta Zwolenia,


h)prowadzenie ewidencji i skorowidza kart gospodarstw,


i)aktualizacja kart gospodarstw z ewidencją gruntów,


j)dokonywanie wymiaru zobowiązań pieniężnych oraz prowadzenie dokumentacji z tym związanej,


k)prowadzenie rejestru przypisów łącznego zobowiązania pieniężnego,


l)dokonywanie wymiaru podatku od osób prawnych,


ł)prowadzenie rejestru przypisu podatku od osób prawnych,


m)sporządzanie sprawozdań z wymiaru,


n)wydawanie zaświadczeń, poświadczeń o stanie majątkowym,


o)prowadzenie postępowań w sprawie niedoręczonych nakazów płatniczych, ustalenie właścicieli lub użytkowników gruntów i nieruchomości,


p)przygotowywanie projektów uchwał w sprawach dotyczących wysokości stawek podatkowych,


r) przyjmowanie i rozpatrywanie wniosków o zwrot podatku akcyzowego,


s)właściwe przechowywanie dokumentów i ich okresowe przekazywanie do archiwum.


5.Wymagania kwalifikacyjne niezbędne:


a)obywatelstwo polskie,


b)pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,


c)wykształcenie wyższe w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym i nauce,


c)brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,


d)nieposzlakowana opinia,


e)minimum roczny staż pracy w samorządzie gminnym,


f)znajomość obsługi komputera i urządzeń w zakresie pracy biurowej,


g)znajomość przepisów prawa związanego z problematyką stanowiska, a w szczególności: ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o rachunkowości, ustawy o finansach publicznych, ustawy o zwrocie podatku akcyzowego zawartego w cenie oleju napędowego wykorzystywanego do produkcji rolnej, ustawy o podatkach i opłatach lokalnych, Kodeksu postepowania administracyjnego, Ordynacji podatkowej.


6.Wymagania dodatkowe:


a)umiejętność interpretacji i stosowania przepisów prawnych niezbędnych do pracy na danym stanowisku;


b)umiejętność pracy w zespole oraz indywidualnie;


c)rzetelność, sumienność,  obowiązkowość, samodzielność;


d)prawo jazdy kategorii „B”;


e)umiejętne i życzliwe podejście do petenta,


f)mile widziane doświadczenie w pracy na stanowisku o podobnym zakresie zadań.


7.Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:


a) wymiar etatu: pełny etat;


b) praca administracyjno-biurowa w lokalu Urzędu miejskiego w Zwoleniu z wykorzystaniem komputera i urządzeń biurowych, wymagająca dużego stopnia wiedzy i samodzielności (pracownik użytkuje monitory ekranowe co najmniej połowę wymiaru czasu pracy),


c) do pracy zostanie przydzielony zestaw komputerowy z oprogramowaniem,


d) kontakt z interesantami.


8.Wskaźnik osób niepełnosprawnych zatrudnionych w Urzędzie Miejskim w Zwoleniu w miesiącu poprzedzającym nabór wynosi 5% w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych.


9.Dokumenty aplikacyjne:


a) życiorys-curricullum vitae;


b) list motywacyjny;


c) oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;


d) oświadczenie, że kandydat posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych;


e) kserokopia lub odpis dokumentów potwierdzających wykształcenie (dyplomy itp.);


f) kserokopie świadectw pracy potwierdzające okresy zatrudnienia;


g) kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach itp.;


h) kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydata zamierzającego skorzystać z ustawowego uprawnienia pierwszeństwa w zatrudnieniu osoby niepełnosprawnej (art.13a ust.2 ustawy o pracownikach samorządowych);


i) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie;


j) referencje (fakultatywnie);


k) zgoda na przetwarzanie danych osobowych.


Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, CV, zgoda na przetwarzanie danych osobowych, oświadczenia – powinny być podpisane!.


Warunkiem rozpatrzenia aplikacji jest złożenie kompletu dokumentów, potwierdzających spełnienie wymagań niezbędnych!!!


 


Dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w zamkniętej kopercie w siedzibie:


Urzędu Miejskiego w Zwoleniu


Plac Kochanowskiego 1


26-700 Zwoleń


pokój nr 25 (sekretariat)


lub pocztą na adres Urzędu Miejskiego w Zwoleniu z dopiskiem:


„DOTYCZY NABORU NA STANOWISKO REFERENTA DS.WYMIARU PODATKU W REFERACIE FINANSOWUM URZĘDU MIEJSKIEGO W ZWOLENIU”


w nieprzekraczalnym terminie do dnia 18.04.2023r.


 


 


Za datę złożenia dokumentów drogą pocztową uważa się datę stempla pocztowego. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej oraz na tablicy ogłoszeń UM w Zwoleniu.


 


                                                                                                                                      Burmistrz


                                                                                                                         /-/mgr inż. Arkadiusz Sulima


                                                                                                              


 


Dane osobowe - klauzula informacyjna


Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).


Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.


1.Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Zwoleń (adres: 26-700 Zwoleń Plac Kochanowskiego 1, tel. kontaktowy: +48 48 676-22-10).


2.W sprawach z zakresu ochrony danych osobowych mogą Państwo kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych pod adresem e-mail: inspektor@cbi24.pl.


" target=_new>0;">inspektor@cbi24.pl.



3.Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miejskim w Zwoleniu.


4.Informacje o odbiorcach danych: dane nie będą udostępniane innym odbiorcom.


5.Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miejskim w Zwoleniu.


Uprawnienia:


1.Prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia tych danych; żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych.


 


2.Prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Treść ogłoszenia

 

Opublikowane przez: Wojciech Wilk | Data wprowadzenia: 2023-04-07 07:57:06 | Data modyfikacji: 2023-04-07 12:08:42.
Data wprowadzenia: 2023-04-07 07:57:06
Data modyfikacji: 2023-04-07 12:08:42
Opublikowane przez: Wojciech Wilk
« powrót