Nabór na stanowisko referent ds wymiaru podatku |
O G Ł O S Z E N I E URZĄD MIEJSKI W ZWOLENIU Plac Kochanowskiego 1 26-700 Zwoleń
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE 1.Nazwa stanowiska pracy: Referent ds. wymiaru podatku – 1 etat (1/1) 2.Komórka organizacyjna: Referat Finansowy –Urząd Miejski w Zwoleniu 3.Charakterystyka i cel pracy: Realizacja zadań wynikających z zakresu czynności obowiązujących na danym stanowisku. 4.Zakres wykonywanych zadań na stanowisku: a)prowadzenie i aktualizacja ewidencji nieruchomości, b)dokonywanie wymiaru podatku od nieruchomości, c)przyjmowanie i weryfikacja deklaracji i wykazów nieruchomości od podatników, d)przyjmowanie i rozpatrywanie podań i wniosków od podatników w sprawie odwołań od decyzji wymiarowych, e)przyjmowanie i rozpatrywanie podań o udzielenie ulgi,w tym: umorzenia, odroczenia terminu płatności, rozłożenia na raty, f)prowadzenie kontroli u podatników co do prawidłowości i rzetelności danych w złożonych deklaracjach, g)prowadzenie kart gospodarstw z terenu miasta Zwolenia, h)prowadzenie ewidencji i skorowidza kart gospodarstw, i)aktualizacja kart gospodarstw z ewidencją gruntów, j)dokonywanie wymiaru zobowiązań pieniężnych oraz prowadzenie dokumentacji z tym związanej, k)prowadzenie rejestru przypisów łącznego zobowiązania pieniężnego, l)dokonywanie wymiaru podatku od osób prawnych, ł)prowadzenie rejestru przypisu podatku od osób prawnych, m)sporządzanie sprawozdań z wymiaru, n)wydawanie zaświadczeń, poświadczeń o stanie majątkowym, o)prowadzenie postępowań w sprawie niedoręczonych nakazów płatniczych, ustalenie właścicieli lub użytkowników gruntów i nieruchomości, p)przygotowywanie projektów uchwał w sprawach dotyczących wysokości stawek podatkowych, r) przyjmowanie i rozpatrywanie wniosków o zwrot podatku akcyzowego, s)właściwe przechowywanie dokumentów i ich okresowe przekazywanie do archiwum. 5.Wymagania kwalifikacyjne niezbędne: a)obywatelstwo polskie, b)pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych, c)wykształcenie wyższe w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym i nauce, c)brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, d)nieposzlakowana opinia, e)minimum roczny staż pracy w samorządzie gminnym, f)znajomość obsługi komputera i urządzeń w zakresie pracy biurowej, g)znajomość przepisów prawa związanego z problematyką stanowiska, a w szczególności: ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o rachunkowości, ustawy o finansach publicznych, ustawy o zwrocie podatku akcyzowego zawartego w cenie oleju napędowego wykorzystywanego do produkcji rolnej, ustawy o podatkach i opłatach lokalnych, Kodeksu postepowania administracyjnego, Ordynacji podatkowej. 6.Wymagania dodatkowe: a)umiejętność interpretacji i stosowania przepisów prawnych niezbędnych do pracy na danym stanowisku; b)umiejętność pracy w zespole oraz indywidualnie; c)rzetelność, sumienność, obowiązkowość, samodzielność; d)prawo jazdy kategorii „B”; e)umiejętne i życzliwe podejście do petenta, f)mile widziane doświadczenie w pracy na stanowisku o podobnym zakresie zadań. 7.Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku: a) wymiar etatu: pełny etat; b) praca administracyjno-biurowa w lokalu Urzędu miejskiego w Zwoleniu z wykorzystaniem komputera i urządzeń biurowych, wymagająca dużego stopnia wiedzy i samodzielności (pracownik użytkuje monitory ekranowe co najmniej połowę wymiaru czasu pracy), c) do pracy zostanie przydzielony zestaw komputerowy z oprogramowaniem, d) kontakt z interesantami. 8.Wskaźnik osób niepełnosprawnych zatrudnionych w Urzędzie Miejskim w Zwoleniu w miesiącu poprzedzającym nabór wynosi 5% w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych. 9.Dokumenty aplikacyjne: a) życiorys-curricullum vitae; b) list motywacyjny; c) oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; d) oświadczenie, że kandydat posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych; e) kserokopia lub odpis dokumentów potwierdzających wykształcenie (dyplomy itp.); f) kserokopie świadectw pracy potwierdzające okresy zatrudnienia; g) kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach itp.; h) kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydata zamierzającego skorzystać z ustawowego uprawnienia pierwszeństwa w zatrudnieniu osoby niepełnosprawnej (art.13a ust.2 ustawy o pracownikach samorządowych); i) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie; j) referencje (fakultatywnie); k) zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, CV, zgoda na przetwarzanie danych osobowych, oświadczenia – powinny być podpisane!. Warunkiem rozpatrzenia aplikacji jest złożenie kompletu dokumentów, potwierdzających spełnienie wymagań niezbędnych!!!
Dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w zamkniętej kopercie w siedzibie: Urzędu Miejskiego w Zwoleniu Plac Kochanowskiego 1 26-700 Zwoleń pokój nr 25 (sekretariat) lub pocztą na adres Urzędu Miejskiego w Zwoleniu z dopiskiem: „DOTYCZY NABORU NA STANOWISKO REFERENTA DS.WYMIARU PODATKU W REFERACIE FINANSOWUM URZĘDU MIEJSKIEGO W ZWOLENIU” w nieprzekraczalnym terminie do dnia 18.04.2023r.
Za datę złożenia dokumentów drogą pocztową uważa się datę stempla pocztowego. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej oraz na tablicy ogłoszeń UM w Zwoleniu.
Burmistrz /-/mgr inż. Arkadiusz Sulima
Dane osobowe - klauzula informacyjna Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze. 1.Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Zwoleń (adres: 26-700 Zwoleń Plac Kochanowskiego 1, tel. kontaktowy: +48 48 676-22-10). 2.W sprawach z zakresu ochrony danych osobowych mogą Państwo kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych pod adresem e-mail: inspektor@cbi24.pl. " target=_new>0;">inspektor@cbi24.pl. 3.Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miejskim w Zwoleniu. 4.Informacje o odbiorcach danych: dane nie będą udostępniane innym odbiorcom. 5.Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miejskim w Zwoleniu. Uprawnienia: 1.Prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia tych danych; żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych.
2.Prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. |
Data modyfikacji: 2023-04-07 12:08:42
Opublikowane przez: Wojciech Wilk
« powrót |