O G Ł O S Z E N I E
URZĄD MIEJSKI W ZWOLENIU
Plac Kochanowskiego 1
26-700 Zwoleń
OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
1.Nazwa stanowiska pracy:
Referent ds. wymiaru podatku – 1 etat (1/1)
2.Komórka organizacyjna:
Referat Finansowy –Urząd Miejski w Zwoleniu
3.Charakterystyka i cel pracy:
Realizacja zadań wynikających z zakresu czynności obowiązujących na danym stanowisku.
4.Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
a)prowadzenie i aktualizacja ewidencji nieruchomości,
b)dokonywanie wymiaru podatku od nieruchomości,
c)przyjmowanie i weryfikacja deklaracji i wykazów nieruchomości od podatników,
d)przyjmowanie i rozpatrywanie podań i wniosków od podatników w sprawie odwołań od decyzji wymiarowych,
e)przyjmowanie i rozpatrywanie podań o udzielenie ulgi,w tym: umorzenia, odroczenia terminu płatności, rozłożenia na raty,
f)prowadzenie kontroli u podatników co do prawidłowości i rzetelności danych w złożonych deklaracjach,
g)prowadzenie kart gospodarstw z terenu miasta Zwolenia,
h)prowadzenie ewidencji i skorowidza kart gospodarstw,
i)aktualizacja kart gospodarstw z ewidencją gruntów,
j)dokonywanie wymiaru zobowiązań pieniężnych oraz prowadzenie dokumentacji z tym związanej,
k)prowadzenie rejestru przypisów łącznego zobowiązania pieniężnego,
l)dokonywanie wymiaru podatku od osób prawnych,
ł)prowadzenie rejestru przypisu podatku od osób prawnych,
m)sporządzanie sprawozdań z wymiaru,
n)wydawanie zaświadczeń, poświadczeń o stanie majątkowym,
o)prowadzenie postępowań w sprawie niedoręczonych nakazów płatniczych, ustalenie właścicieli lub użytkowników gruntów i nieruchomości,
p)przygotowywanie projektów uchwał w sprawach dotyczących wysokości stawek podatkowych,
r) przyjmowanie i rozpatrywanie wniosków o zwrot podatku akcyzowego,
s)właściwe przechowywanie dokumentów i ich okresowe przekazywanie do archiwum.
5.Wymagania kwalifikacyjne niezbędne:
a)obywatelstwo polskie,
b)pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
c)wykształcenie wyższe w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym i nauce,
c)brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
d)nieposzlakowana opinia,
e)minimum roczny staż pracy w samorządzie gminnym,
f)znajomość obsługi komputera i urządzeń w zakresie pracy biurowej,
g)znajomość przepisów prawa związanego z problematyką stanowiska, a w szczególności: ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o rachunkowości, ustawy o finansach publicznych, ustawy o zwrocie podatku akcyzowego zawartego w cenie oleju napędowego wykorzystywanego do produkcji rolnej, ustawy o podatkach i opłatach lokalnych, Kodeksu postepowania administracyjnego, Ordynacji podatkowej.
6.Wymagania dodatkowe:
a)umiejętność interpretacji i stosowania przepisów prawnych niezbędnych do pracy na danym stanowisku;
b)umiejętność pracy w zespole oraz indywidualnie;
c)rzetelność, sumienność, obowiązkowość, samodzielność;
d)prawo jazdy kategorii „B”;
e)umiejętne i życzliwe podejście do petenta,
f)mile widziane doświadczenie w pracy na stanowisku o podobnym zakresie zadań.
7.Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
a) wymiar etatu: pełny etat;
b) praca administracyjno-biurowa w lokalu Urzędu miejskiego w Zwoleniu z wykorzystaniem komputera i urządzeń biurowych, wymagająca dużego stopnia wiedzy i samodzielności (pracownik użytkuje monitory ekranowe co najmniej połowę wymiaru czasu pracy),
c) do pracy zostanie przydzielony zestaw komputerowy z oprogramowaniem,
d) kontakt z interesantami.
8.Wskaźnik osób niepełnosprawnych zatrudnionych w Urzędzie Miejskim w Zwoleniu w miesiącu poprzedzającym nabór wynosi 5% w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych.
9.Dokumenty aplikacyjne:
a) życiorys-curricullum vitae;
b) list motywacyjny;
c) oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
d) oświadczenie, że kandydat posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych;
e) kserokopia lub odpis dokumentów potwierdzających wykształcenie (dyplomy itp.);
f) kserokopie świadectw pracy potwierdzające okresy zatrudnienia;
g) kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach itp.;
h) kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydata zamierzającego skorzystać z ustawowego uprawnienia pierwszeństwa w zatrudnieniu osoby niepełnosprawnej (art.13a ust.2 ustawy o pracownikach samorządowych);
i) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
j) referencje (fakultatywnie);
k) zgoda na przetwarzanie danych osobowych.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, CV, zgoda na przetwarzanie danych osobowych, oświadczenia – powinny być podpisane!.
Warunkiem rozpatrzenia aplikacji jest złożenie kompletu dokumentów, potwierdzających spełnienie wymagań niezbędnych!!!
Dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w zamkniętej kopercie w siedzibie:
Urzędu Miejskiego w Zwoleniu
Plac Kochanowskiego 1
26-700 Zwoleń
pokój nr 25 (sekretariat)
lub pocztą na adres Urzędu Miejskiego w Zwoleniu z dopiskiem:
„DOTYCZY NABORU NA STANOWISKO REFERENTA DS.WYMIARU PODATKU W REFERACIE FINANSOWUM URZĘDU MIEJSKIEGO W ZWOLENIU”
w nieprzekraczalnym terminie do dnia 18.04.2023r.
Za datę złożenia dokumentów drogą pocztową uważa się datę stempla pocztowego. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej oraz na tablicy ogłoszeń UM w Zwoleniu.
Burmistrz
/-/mgr inż. Arkadiusz Sulima
Dane osobowe - klauzula informacyjna
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.
1.Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Zwoleń (adres: 26-700 Zwoleń Plac Kochanowskiego 1, tel. kontaktowy: +48 48 676-22-10).
2.W sprawach z zakresu ochrony danych osobowych mogą Państwo kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych pod adresem e-mail: inspektor@cbi24.pl. " target=_new>0;">inspektor@cbi24.pl.
3.Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miejskim w Zwoleniu.
4.Informacje o odbiorcach danych: dane nie będą udostępniane innym odbiorcom.
5.Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miejskim w Zwoleniu.
Uprawnienia:
1.Prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia tych danych; żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych.
2.Prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Treść ogłoszenia |